T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ORDU / PERŞEMBE - Sakin Şehir Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

ÖZEL TAŞIMA KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERİN TAŞINMASI İÇİN TAŞIYICIYI TESPİT İHALESİ YAPILACAKTIR.

Okulumuz öğrencilerinin özel taşıma kapsamında taşınması için servis ihalesi yapılacaktır. Detaylar aşağıdaki İlan metninde mevcuttur.

İLANDIR

 T.C.

PERŞEMBE KAYMAKAMLIĞI

SAKİN ŞEHİR TURİZM MESLEKİ TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÖZEL TAŞIMA KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERİN TAŞINMASI TAŞIYICIYI TESPİT BELİRLENMESİ

1.      İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ

2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca Sakin Şehir Turizm MTAL’nin öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında yapılmasıdır.

 

2.      ŞARTNAĞME VE EKLERİNİN NEREDEN HANGİ ŞARTLARDA ALINACAĞI

Perşembe Sakin Şehir Turizm MTAL Taşıyıcıyı Tespit Komisyonu;

Adres: Düz Mah. Eğitim Cad. No:53/A Perşembe/ORDU

Tel: 0(452) 517 10 45

NOT: Servis çalıştırma İşine ait şartnamenin tasdikli örneği isteyenlere bedelsiz verilir. Ayrıca yayınlanan bu ilan başlığın altında ilan edilecektir.

 

3.      SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE YAPILACAĞI

İstekliler, 10 Ekim Cuma Günü saat 16:00’a kadar servis taşıma işi için istenilen evrakları komisyona tutanakla teslin edeceklerdir.

 

4.      İSTEKLİLERDEN ARANILAN BELGELERİN NELER OLDUĞU

 

Okul servis araçları ve taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için; Adres beyanı, irtibat numarası, varsa faks ve e-posta adresleri,

b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılma işinin yapılacağı yıl içerisinde alınmış ticaret ve/veya sanayi odası ve/veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösteren belge,

c) Tüzel kişi olması halinde mevzuat gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğunu ticaret ve/veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğunu gösterir belge,

d) Taşımanın gerçekleştirileceği araçların gerçek kişiler için gerçek kişiler adına, tüzel kişiler için (1/3’ünün) üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

e) Taşıma yapılacak araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

f) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

g) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

 

5.      OKUL SERVİS ARACI OLARAK ÇALIŞTIRLACAKLARIN TESPİTİ

Komisyon isteklerinin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servis taşıma işine katılamayacaklar salondan çıkartılır.

 

Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu ilçe/il sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişilerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarih dikkate alınacaktır.

Şartnamedeki tüm maddeler istekli tarafından “okunup kabul edildi” şeklinde el yazısı ile yazılarak imzalanacak, varsa şirket kaşesi vurulacaktır. Aksi halde teklif değerlendirilmeye alınmayacaktır.

 

Belirtilen kıstaslara/kriterlere göre komisyonun yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulunan istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verecektir. 06.10.2025

 

TAŞIYICIYI TESPİT KOMİSYONU KARARLARI: 

meb_iys_dosyalar/52/11/192245/dosyalar/2025_10/06135032_sakinsehirturizmmtalokulservisaraclaritasiyiciyitespitkomisyonkararlari.pdf

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 06.10.2025 - Güncelleme: 06.10.2025 16:41 - Görüntülenme: 23
  Beğen | 0  kişi beğendi